Welcome to the LimeSurvey Community Forum

Ask the community, share ideas, and connect with other LimeSurvey users!

500: Internal Server Error XMLWriter::

  • Riadh2020
  • Riadh2020's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
5 months 2 weeks ago #251831 by Riadh2020
500: Internal Server Error XMLWriter:: was created by Riadh2020
Please help us help you and fill where relevant:
Your LimeSurvey version: [6.32]
Own server or LimeSurvey hosting: Mon propre serveur
Survey theme/template: Fruity
==================
Dès que je duplique mon questionnaire plutot basique sans image cette erreur s'affiche500: Internal Server Error XMLWriter::writeElement(): Argument #2 ($content) must be of type ?string, stdClass given

Please Log in to join the conversation.

  • DenisChenu
  • DenisChenu's Avatar
  • Offline
  • LimeSurvey Community Team
  • LimeSurvey Community Team
More
5 months 2 weeks ago #251845 by DenisChenu
Replied by DenisChenu on topic 500: Internal Server Error XMLWriter::
Est ce que tu arrive à l'exporter ?
(pour envoyer le lss ici)

Assistance on LimeSurvey forum and LimeSurvey core development are on my free time.
I'm not a LimeSurvey GmbH member, professional service on demand , plugin development .
I don't answer to private message.

Please Log in to join the conversation.

  • Riadh2020
  • Riadh2020's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
5 months 2 weeks ago #251851 by Riadh2020
Replied by Riadh2020 on topic 500: Internal Server Error XMLWriter::
Bonjour Denis,
Lors de l'exportation sous format .lss je recoit une feuille blanche.
Je viens de faire une mise à jour vers le 6.34 c'est toujours la même chose, en plus de ça j'ai la même erreur avec mon serveur local.

Merci

Please Log in to join the conversation.

  • Riadh2020
  • Riadh2020's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
5 months 2 weeks ago #251852 by Riadh2020
Replied by Riadh2020 on topic 500: Internal Server Error XMLWriter::
Ci joint le php info de mon serveur principal ( non local).
Merci
Attachments:

Please Log in to join the conversation.

  • DenisChenu
  • DenisChenu's Avatar
  • Offline
  • LimeSurvey Community Team
  • LimeSurvey Community Team
More
5 months 2 weeks ago #251860 by DenisChenu
Replied by DenisChenu on topic 500: Internal Server Error XMLWriter::
A tenter : faire un manual.limesurvey.org/Check_data_integrity/en
et tenter de recopier

Sinon : activer le mode debug manual.limesurvey.org/Debug_mode et refaire l'export et la copie.
Rapporter le bogue : community.limesurvey.org/bug-tracker/

Assistance on LimeSurvey forum and LimeSurvey core development are on my free time.
I'm not a LimeSurvey GmbH member, professional service on demand , plugin development .
I don't answer to private message.
The following user(s) said Thank You: Riadh2020

Please Log in to join the conversation.

  • Riadh2020
  • Riadh2020's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
5 months 2 weeks ago #251866 by Riadh2020
Replied by Riadh2020 on topic 500: Internal Server Error XMLWriter::
    Cocernant la Fata integrity tout parait corrcte.
Ci-joint le rapport de l'export :
#0 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(3170): XMLWriter->writeElement('cssframework', Object(stdClass))
#1 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(3159): writeXmlFromArray(Object(XMLWriter), Array, 'options')
#2 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(3159): writeXmlFromArray(Object(XMLWriter), Array, 'config')
#3 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(3157): writeXmlFromArray(Object(XMLWriter), Array, 'theme')
#4 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(3159): writeXmlFromArray(Object(XMLWriter), Array, 'theme')
#5 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(3159): writeXmlFromArray(Object(XMLWriter), Array, 'themes_inherite...')
#6 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(3205): writeXmlFromArray(Object(XMLWriter), Array)
#7 C:\laragon\www\limesurvey\application\helpers\export_helper.php(1047): surveyGetThemeConfiguration(202324, Object(XMLWriter), true, 'themes_inherite...')
#8 C:\laragon\www\limesurvey\application\controllers\admin\Export.php(1033): surveyGetXMLData(202324)
#9 C:\laragon\www\limesurvey\application\controllers\admin\Export.php(925): Export->exportMultipleSurveys('["202324"]', 'structure')
#10 [internal function]: Export->exportMultipleStructureSurveys()
#11 C:\laragon\www\limesurvey\vendor\yiisoft\yii\framework\web\actions\CAction.php(115): ReflectionMethod->invokeArgs(Object(Export), Array)
#12 C:\laragon\www\limesurvey\application\core\SurveyCommonAction.php(83): CAction->runWithParamsInternal(Object(Export), Object(ReflectionMethod), Array)
#13 C:\laragon\www\limesurvey\vendor\yiisoft\yii\framework\web\CController.php(308): SurveyCommonAction->runWithParams(Array)
#14 C:\laragon\www\limesurvey\vendor\yiisoft\yii\framework\web\CController.php(286): CController->runAction(Object(Export))
#15 C:\laragon\www\limesurvey\vendor\yiisoft\yii\framework\web\CController.php(265): CController->runActionWithFilters(Object(Export), Array)
#16 C:\laragon\www\limesurvey\application\controllers\AdminController.php(202): CController->run('export')
#17 C:\laragon\www\limesurvey\vendor\yiisoft\yii\framework\web\CWebApplication.php(282): AdminController->run('export')
#18 C:\laragon\www\limesurvey\vendor\yiisoft\yii\framework\web\CWebApplication.php(141): CWebApplication->runController('admin/export/sa...')
#19 C:\laragon\www\limesurvey\vendor\yiisoft\yii\framework\base\CApplication.php(185): CWebApplication->processRequest()
#20 C:\laragon\www\limesurvey\index.php(161): CApplication->run()
#21 {main}

Please Log in to join the conversation.

  • Riadh2020
  • Riadh2020's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
5 months 2 weeks ago #251867 by Riadh2020
Replied by Riadh2020 on topic 500: Internal Server Error XMLWriter::
Ci-joint aussi le rapport de l'erreur apres activation du debug mode
Merci 

File Attachment:

File Name: TypeError.txt
File Size:14 KB

Please Log in to join the conversation.

Moderators: Nickko

Lime-years ahead

Online-surveys for every purse and purpose