E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst

Plus d'informations
il y a 3 ans 1 mois #113614 par reneluijckx
reneluijckx a créé le sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
Ik wil graag dat "E-mail gedetailleerde bevestiging naar:" afhankelijk wordt van een antwoord in een drop-down lijst.
Hoe pak ik dat aan?

B.v.d. voor het meedenken,

René.

Connexion pour participer à la conversation.

Plus d'informations
il y a 3 ans 4 semaines #113813 par stefanverweij
stefanverweij a répondu au sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
Hoi Rene,
Wat je kan doen is een vergelijking toevoegen, die naargelang de gekozen dropdown optie het juiste e-mailadres als resultaat krijgt, bv

{if(dropdown == 'a1','Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser.','')}{if(dropdown == 'a2','Cette adresse e-mail est protégée contre les robots spammeurs. Vous devez activer le JavaScript pour la visualiser.','')}

in het veld waar je instelt naar welk adres de uitgebreide bevestiging gaat vul je dan in {naamVergelijkingvraag}
Les utilisateur(s) suivant ont remercié: reneluijckx

Plus d'informations
il y a 3 ans 4 semaines #113815 par reneluijckx
reneluijckx a répondu au sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
Heej Stefan,

Dat lijkt een heel mooie oplossing.
Ga ik uitproberen.

Wat had ik overigens kunnen/ moeten lezen om daar zelf achter te komen ?

Groeten,

René.

Plus d'informations
il y a 3 ans 4 semaines #113822 par stefanverweij
stefanverweij a répondu au sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
Succes!
In de handleiding bij de Expression Manager staat heel veel info, er kan ontzettend veel maar vaak wel even puzzelen en proberen wat werkt in je eigen specifieke geval:
manual.limesurvey.org/Expression_Manager

Je kunt de vergelijking bij de aanvullende vraaginstellingen trouwens op 'altijd verbergen' zetten om te zorgen dat de respondenten de vergelijking verder niet zien.

Groet!

Plus d'informations
il y a 3 ans 3 semaines #113843 par reneluijckx
reneluijckx a répondu au sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
Beste Stefan,

Het werkt !!!

- - - - - - -

"In de handleiding bij de Expression Manager staat heel veel info,"

- - - - - - -

Ik had daar al wel eens in gekeken, maar het is als met de handleding van een auto:
Er staat in dat er een koppelingspedaal, gaspedaal en versnellingspook in de auto zit.
Maar hoe je die in kombinatie met elkaar moet bedienen om in een andere versnelling te komen niet.

Met de beschrijving van software is het veelal niet anders.

- - - - - -

" er kan ontzettend veel maar vaak wel even puzzelen en proberen wat werkt in je eigen specifieke geval:
manual.limesurvey.org/Expression_Manager"

- - - - - -

Dank dat je me op het goede spoor hebt gezet.
Dit geeft weer moed om verder te puzzelen.

- - - - - - -

"Je kunt de vergelijking bij de aanvullende vraaginstellingen trouwens op 'altijd verbergen' zetten om te zorgen dat de respondenten de vergelijking verder niet zien."

- - - - - - -

Die had ik al doende al gevonden.

Ik zal nog veel moeten leren, maar daar heb ik inmiddels de tijd voor.
Ik was al bang dat ik in de code de "submit"-knop moest gaan zoeken om daar die functionaliteit aan te plakken. Had ik ook nog javascript moeten leren.

We ( buurtpreventie in Zundert ) gaan deze enquete-module ge(/mis)bruiken om gegevens te verzamelen over wat er allemaal voorvalt. ( concept: rluijckx.nl/limesurvey/index.php/915189/lang-nl aan de straatnamen worden dan de email-adressen van de diverse buurtpreventieteams gekoppeld )
Daarmee willen we in kaart brengen waar de pijnpunten zich bevinden m.b.t. veiligheid in woonwijken. Op die manier kunnen bewoners gericht geinformeerd worden en kunnen zij specifieke maatregelen treffen ter vergroting van het veiligheidsgevoel.
Politie kan ( privacy ) en wil ( mankracht ) ons die gegevens niet verstrekken.

Nogmaals dank, als ik dit uitgewerkt heb ga ik kijken wat ik nog meer voor exotische dingen kan verzinnen.

Groeten,

René.

Plus d'informations
il y a 3 ans 3 semaines #113857 par fransmarcelissen
fransmarcelissen a répondu au sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
Bedankt allebei voor deze discussie. Prachtig te weten dat dit email adres veld ook em ondersteunt. Wat is em toch een schitterende uitvinding. Wat mij betreft is daardoor ls twee keer zo kracbtig geworden.
Groet
Frans

Plus d'informations
il y a 3 ans 3 semaines #113862 par coeneisma
coeneisma a répondu au sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
Dag René,

Kijk hier eens naar voor e-mail-validatie: www.limesurvey-consulting.com/how-to-val...esses-at-limesurvey/ . En ik zou voor het telefoonnummer alleen cijferinvoer gebruiken.

Mvg, Coen

Plus d'informations
il y a 2 ans 11 mois #114949 par stefanverweij
Hoi Rene, mooi om te elzen dat het gelukt is, hopelijk houdt het de buurt iets veiliger :)

@Frans helemaal eens, prachtig systeem!

Plus d'informations
il y a 2 ans 10 mois #116141 par Lurtacrgar_43777
Lurtacrgar_43777 a répondu au sujet : E-mail bevestiging afhankelijk van drop-down lijst
do you know any good sources????

Graduated from Soran University with First Class Degree with Honours in Computer Science.

Commencez dès maintenant !

Créez simplement un compte et commencez à utiliser LimeSurvey dès aujourd'hui.

Inscrivez-vous maintenant

Inscrivez-vous à notre Newsletter!