Check out the LimeSurvey source code on GitHub!
Welcome, Guest
Username: Password:

TOPIC: Upload di files

Upload di files 4 years 2 months ago #85517

• lpittalis
  • lpittalis's Avatar
  • Fresh Lemon
Ciao,
Ho usato la domanda che consente di caricare files, ma non so dove vanno a finire... qualcuno mi può aiutare a scoprire se ci sono delle opzioni da modificare oppure dove vanno a finire?
Grazie,
Luigi
The administrator has disabled public write access.

Upload di files 4 years 2 months ago #85541

• DenisChenu
  • DenisChenu's Avatar
  • Moderator Lime
  • Thank you received: 1376
Italian ?
Assistance on LimeSurvey forum and LimeSurvey core development are on my free time.
I'm not a LimeSurvey GmbH member, professional service on demand (use private message).

Upload di files 4 years 2 months ago #85584

• lpittalis
  • lpittalis's Avatar
  • Fresh Lemon
Je m'excuse: j'ai choisi le francais lorsque je devais m'addresser à la platforme italienne.
En tous cas: est ce qu'il ya quelqu'un qui peut m'aider pour trouver le file que je viens de charger avec la question du type: "file upload?".
Merci.
luigi

Upload di files 4 years 2 months ago #85588

• DenisChenu
  • DenisChenu's Avatar
  • Moderator Lime
  • Thank you received: 1376
Hello,

Sorry, i move your topic, because you post in international forum. In international forum : the english is the langage to use :).

Denis
PS: le nom du fichier est codé, il faut passer par la liste des réponses pour retrouver le fichier.
Assistance on LimeSurvey forum and LimeSurvey core development are on my free time.
I'm not a LimeSurvey GmbH member, professional service on demand (use private message).
Time to create page: 0.196 seconds
Imprint                   Privacy policy         General Terms & Conditions         Revocation information and revocation form