Kopiëren van vroegere vragenlijsten

More
4 years 7 months ago #113407 by LaureS
Hallo,

Ik heb al tientallen vragenlijsten aangemaakt met Lime Survey. De laatste dateert van juli.
Nu wil ik deze laatste kopiëren om weer nieuwe aan te maken.
Lime Survey lijkt dit te doen, maar valt dan stil. Ik kom op een witte pagina terecht waar er niets gebeurt.
Wanneer ik dan terug naar de pagina wil gaan, zie ik dat Lime Survey inderdaad de kopie heeft gemaakt, enkel een aantal vragen, zonder subvragen of antwoordmogelijkheden.
Is dat omdat de versie in tussentijd is veranderd?

Wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen, mijn vragenlijsten zijn nogal lang, en opnieuw beginnen neemt veel tijd in beslag. Ik wil ook graag garantie dat ik deze nieuwe dan wel kan kopiëren, aangezien ik bijna elke maand vragenlijsten moet opstellen.

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Please Log in or Create an account to join the conversation.

LimeSurvey Partners
More
4 years 7 months ago #113485 by fransmarcelissen
Dag LaureS,
Om te beginnen is zo uit de verte niet te zien wat er aan de hand is met deze vragenlijst. Ik zou alles maar goed uittesten voordat je 'life' gaat met iets belangrijks.
Maar een veilige manier om een vragenlijst te copieren is door deze eerst te exporteren als een .lss file, en dan weer te importeren. Een lss file is gewoon ascii (css), als er iets simpels aan de hand is kun je deze gewoon editen. Ook kan het makkelijk zijn om kleine aanpassingen in de vragen aan te brengen.
Succes!
Frans

Please Log in or Create an account to join the conversation.

Start now!

Just create your account and start using Limesurvey today.

Register now
Join our Newsletter!