Welcome to the LimeSurvey Community Forum

Ask the community, share ideas, and connect with other LimeSurvey users!

LimeSurvey resultaten (vragenlijst) exporteren naar SPSS

  • zohra_123
  • zohra_123's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
6 years 11 months ago #152546 by zohra_123
Hallo,

Ik ben bezig met een onderzoek. Ik heb via limesurvey een vragenlijst gemaakt. Mijn bedoeling is dat ongeveer 200 participanten mijn vragenlijst invullen. Inmiddels heb ik ongeveer 40 participanten. Ik ben van plan om de resultaten (data) door middel SPSS te analyseren. Op dit moment heb ik dus nog niet de 100 participanten gehaald, maar is het mogelijk om alvast de resultaten van de 40 participanten die tot nu toe de vragenlijst hebben ingevuld te exporteren naar SPSS? Ik was bang dat als ik dit nu al zou doen, dat misschien de vragenlijst inactief zou worden of niet meer zou werken. Ik wil het nu alleen even met 40 participanten testen (kijken hoe ik de analyse moet doen in SPSS enz.) en dan na een paar dagen als ik de 100 participanten heb gehaald, alle resultaten naar SPSS exporteren en dan de daadwerkelijke analyse uitvoeren.
The topic has been locked.
More
6 years 11 months ago #152619 by fvanderstarre
Je kunt gewoon resultaten exporteren als de vragenlijst actief is. Wel is kun je het beste aan het eind van je onderzoek de vragenlijst afsluiten (op verlopen zetten) en daarna de export doen. Niet deactiveren, want dan kun je niet meer bij de antwoorden komen!
Mvg Frank
The topic has been locked.
  • zohra_123
  • zohra_123's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
6 years 10 months ago #152699 by zohra_123
Bedankt voor je antwoord! dus als ik het goed begrijp kan ik na bijvoorbeeld 40 participanten de data/resultaten van die participanten naar SPSS exporteren (uiteindelijk is het de bedoeling dat 200 participanten meedoen aan mijn onderzoek, maar ik wil alvast een en ander uitproberen met SPSS, vandaar dat ik na 40 participanten alvast een kleine analyse wil draaien). Mijn vragenlijst blijft dus gewoon actief en er kunnen nog steeds mensen deelnemen aan mijn onderzoek. Ik was namelijk bang dat als je de resultaten/data van je survey naar SPSS exporteert dat je vragenlijst dan gesloten/inactief zou worden en dat je hierna niet meer participanten kan werven. Maar dat is dus gelukkig niet zo.
The topic has been locked.

Lime-years ahead

Online-surveys for every purse and purpose