Limesurvey en queXF

More
10 months 3 weeks ago #147591 by hanslorijn
hanslorijn created the topic: Limesurvey en queXF
Heeft iemand ervaring met het gebruik en integratie van Limesurvey en queXF, om daarmee papieren formulieren te kunnen inscannen voor digitaal import in Limesurvey? QueXF draait inmiddels bij mij op een raspberry pi en ik ben deze nu aan het configureren. Ik kom daarbij nog een paar struikelblokken tegen en vind maar summiere howto informatie op internet.

Iemand interesse om dit samen uit te zoeken en voor de community meteen een mooie howto te schrijven?

Hans Lorijn

Hans Lorijn

Please Log in to join the conversation.

More
10 months 3 weeks ago #147595 by coeneisma
coeneisma replied the topic: Limesurvey en queXF
Dag Hans. Ik kan je helaas niet helpen, wij doen enkel digitale vragenlijsten. Een kleine zoektocht op het (engelstalige deel van het) forum laat zien dat je overigens niet de enige bent die er mee bezig is. Ik denk dat je bij gebruikers als aaskoura en TingMasan meer succes zult hebben.

Groet, Coen

More
10 months 3 weeks ago #147602 by hanslorijn
hanslorijn replied the topic: Limesurvey en queXF
Dag Coen,
Bedankt voor je feedback. Ik zoek verder en ga er ook zelf wel uitkomen maar dat kost meer tijd. Ik ben bezig met een vragenlijst voor een klant die zowel digitaal als op papier (senioren) wordt afgenomen. Een flink aantal papieren respondenten en alles inkloppen gaat teveel tijd kosten.
Groet,
Hans

Hans Lorijn

Start now!

Just create your account and start using Limesurvey today.

Register now
Join our Newsletter!