Antwoord staat onder selectievakje ipv ernaast

More
3 years 7 months ago #138865 by jantienm
Goedemiddag,

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het volgende. Ik heb een vraag met meerkeuzeantwoorden gemaakt en nu staan de antwoorden onder de selectievakjes in plaats van ernaast :dry: . Ik weet niet of dit een instelling is of dat ik het moet aanpassen in de template. Ik gebruik een eigen aangepaste template. Ik kan me echter niet herinneren dat ik hier iets aan heb aangepast, ik heb alleen kleuren gewijzigd.

Bedankt voor het meedenken!
Attachments:

Please Log in or Create an account to join the conversation.

LimeSurvey Partners
More
3 years 7 months ago #138866 by coeneisma
Dag Jantien. Welke versie van LimeSurvey en welk template heb je aangepast?
Groet, Coen

More
3 years 7 months ago #138868 by jantienm
Hoi Coen,
Versie 2.05+ Build 141229
Ik heb een kopie gemaakt van bluengrey.
Jantien

More
3 years 7 months ago #138871 by coeneisma
Dag Jantien,

De versie die je gebruikt is vrij oud dat we niet (makkelijk) kunnen bepalen wat de oorzaak is. Om meerdere redenen zou ik adviseren up te graden naar een nieuwe(re) versie.

Eventueel zou je de vragenlijst of vraaggroep kunnen exporteren en hier uploaden zodat we kunnen testen. Ik heb in mijn testomgeving nog wel een 2.05-versie draaien.

Groet, Coen

More
3 years 7 months ago #138879 by jantienm
Hoi Coen,

Ik heb het geprobeerd te upgraden via de automatische update, maar nu kom ik er niet meer in.... Eerst leek het erop dat de PHP file te groot was (hij bleef laden en de pagina bleef wit) dus heb ik m'n Geheugenlimiet PHP verhoogd. Nu geeft hij de error: De pagina op www.cvkt.nl werkt niet
www.cvkt.nl kan dit verzoek momenteel niet verwerken.
HTTP ERROR 500
Heb jij een idee hoe ik hem weer aan de praat krijg? Ik kom niet verder via de handleiding, want deze foutmelding staat er niet bij.

dank!

More
3 years 6 months ago #139521 by coeneisma
Dag Jantien,

Excuus voor late antwoord, paar deadlines voor vakantie, dus was even niet op het forum te vinden. Is het nog gelukt met de upgrade?

Start now!

Just create your account and start using Limesurvey today.

Register now
Join our Newsletter!