vragenlijst stopt onbedoeld

More
2 years 2 weeks ago #127965 by jbr
jbr created the topic: vragenlijst stopt onbedoeld
Dag allemaal,

Ik heb sinds gisteren een vragenlijst lopen in Lime Survey. Ik kreeg nu van iemand de melding dat het het niet gelukt was de vragenlijst in te vullen, omdat het programma ermee stopte – in plaats van naar de volgende groep vragen te gaan bij het aanklikken van de knop “volgende”, is het programma naar het einde gesprongen.

Als ik kijk naar andere invullers, lijkt dit bij meerdere mensen gebeurd.

Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Wat kan ik eraan doen?

Ik gebruik versie 2.00+ Build 130708

Vriendelijke groeten,
Janneke

Please Log in to join the conversation.

More
2 years 2 weeks ago #128106 by fransmarcelissen
fransmarcelissen replied the topic: vragenlijst stopt onbedoeld
Dag Janneke,
Deze vraag is veel te vaag, het is zo iets als "Mijn tv doet het niet. Hoe zou dat kunnen komen". Je moet meer informatie geven. Als vragen/groepen overgeslagen worden kan dat bij voorbeeld komen doordat je een relevantieconditie ingesteld hebt die (in die gevallen) tot F komt, of omdat alle vragen op deze paginas hidden zijn.
Overigens heb je wel een tamelijk oude versie van limesurvey. ALs er een bug inzat zou het best kunnen dat deze intussen verholpen is.

More
2 years 2 weeks ago #128112 by tammo
tammo replied the topic: vragenlijst stopt onbedoeld
Ha Janneke,

helemaal eens met wat FransMarcelissen zegt: je gebruikt een LimeSurvey versie uit 2013, je kunt het beste de bestaande vragenlijst eens inlezen in een recentere versie. Als je niet makkelijk aan een nieuwe installatie kunt komen, kan ik het ook voor je testen, maar dan zul je wel je vragenlijst (export de vragenlijst naar .lss, zodat je de antwoorden niet meestuurt) naar me moeten sturen en ik weet niet of dat qua vertrouwelijkheid wel kan.

We zullen er in ieder geval discreet mee omgaan.

groet van Tammo ter Hark

Tammo ter Hark at Tools for Research
Proud developers of the TFR Responsive Limesurvey template
toolsforresearch.com/limesurvey-responsive-template

Start now!

Just create your account and start using Limesurvey today.

Register now
Join our Newsletter!