Probleem bij groot aantal respondenten

More
2 years 7 months ago #119171 by dimitrih
dimitrih created the topic: Probleem bij groot aantal respondenten
Wij ondervinden momenteel een probleem met vragenlijsten die naar een groot aantal respondenten wordt gestuurd, bv 200+
Slechts 99 records worden in de resultaten opgeslagen. Vanaf record 100 gaan de antwoorden verloren.
Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
Dank alvast!

Please Log in to join the conversation.

More
2 years 7 months ago #119185 by fransmarcelissen
fransmarcelissen replied the topic: Probleem bij groot aantal respondenten
Ik moet zeggen dat het mij niets zegt. Ik voer ook onderzoeken uit met duizenden respondenten. Kun je wat meer toelichting geven? Wat bedoel je met 99 records die worden opgeslagen? Dat mensen vragenlijsten invullen die verloren gaan? En je hebt het over vragenlijsten die worden verstuurd, bedoel je uitnodigingen? Wat heeft dat met opslaan te maken? Ik neem toch aan dat het probleem ook optreedt als je de vragenlijst invult zonder uitnodiging?

More
2 years 7 months ago #119197 by dimitrih
dimitrih replied the topic: Probleem bij groot aantal respondenten
Het probleem bestaat er dus in dat wanneer wij de resultaten verwerken we slechts de eerste 99 resultaten krijgen en daarna niets meer. Terwijl we wel zien dat er meer dan 100 bevragingen werden ingevuld.

More
2 years 7 months ago #119198 by fransmarcelissen
fransmarcelissen replied the topic: Probleem bij groot aantal respondenten
Wat bedoel je met verwerken? Bedoel je dat je bij het exporteren van de gegevens naar spss of excel of r of wat dan ook maar 99 records krijgt?

Start now!

Just create your account and start using Limesurvey today.

Register now
Join our Newsletter!