Welcome to the LimeSurvey Community Forum

Ask the community, share ideas, and connect with other LimeSurvey users!

Video's

  • pdjonckh
  • pdjonckh's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
5 years 9 months ago #169652 by pdjonckh
Video's was created by pdjonckh
Momenteel maak ik een test waarin vragen moeten worden opgelost en (online) videofragmenten kunnen bekeken worden.

De video's zijn echter een probleem.

In de LimeSurvey-editor klik ik op "YouTube video insluiten", ik plak vervolgens de embedcode erin en klik ik dan op ok. De video wordt en het kadertje ingeladen maar van zodra ik op "bewaar" klik wordt alles gewist. Heb ook reeds geprobeerd de URL te plakken. Ook heb ik reeds met verschillende browsers gewerkt (Chrome, Opera, FireFox). Probleem blijft.

Heeft iemand een suggestie waaraan dit zou kunnen liggen?


Peter
The topic has been locked.
More
5 years 9 months ago #169683 by coeneisma
Replied by coeneisma on topic Video's
Ik kan het probleem niet reproduceren. Ik klik in de vraageditor op de knop 'Broncode', plak nu je embed-code, druk weer op 'Broncode', voeg nog wat tekst toe en als ik het dan opsla werkt het gewoon.

Heb je het probleem alleen bij video, of ook als je andere HTML-code in de broncode plakt?

Welke versie van LS gebruik je? Self hosted?
The topic has been locked.
  • pdjonckh
  • pdjonckh's Avatar Topic Author
  • Offline
  • New Member
  • New Member
More
5 years 9 months ago #169686 by pdjonckh
Replied by pdjonckh on topic Video's
Alvast bedankt voor je reply. Betreft versie Versie 2.67.3 (kan dit?), wordt gehost door het bedrijf/hogeschool waar ik werk.
Ook bij andere HTML-code hetzelfde probleem.
Is het mogelijk dat dit met authorisatie heeft te maken? Kan dit te maken hebben met een instelling die ik zelf niet kan veranderen (XSS?).
gr,
Peter
The topic has been locked.
More
5 years 9 months ago #169687 by coeneisma
Replied by coeneisma on topic Video's
Moglijk. Of de optie 'IFrame embedding allowed' uitgezet, maar dat zou niet verklaren waarom alle HTML niet wordt toegelaten.

Ik zou even contact opnemen met degene die verantwoordelijk is voor de limesurvey-installatie.
The topic has been locked.

Lime-years ahead

Online-surveys for every purse and purpose