Bienvenue, Invité
Nom d'utilisateur : Mot de passe : Se souvenir de moi

SUJET : Limesurvey 1.92: Hoe is een groep gekoppeld aan de survey in de database

Limesurvey 1.92: Hoe is een groep gekoppeld aan de survey in de database il y a 1 an 5 mois #94044

• FrAgFo0d
  • Portrait de FrAgFo0d
  • Fresh Lemon
Ik heb een downgrade gedaan en gebruik nu even Limesurvey 1.92
Daar heb ik aan een survey een groep gekoppeld.

Is het dan ook zo dat die survey alleen door de leden van die groep ingevoerd mag worden?
Is er ergens in de database in bijv. 'lime_surveys' de koppeling te vinden tussen die twee?
Zo ja waar kan ik die vinden?

Groetjes

Bart
L'administrateur a désactivé l'accès en écriture pour le public.

Limesurvey 1.92: Hoe is een groep gekoppeld aan de survey in de database il y a 1 an 5 mois #94045

• mdekker
  • Portrait de mdekker
  • LimeSurvey Team
  • Remerciements reçus 68
<prefix>_permissions is een plat systeem, daarin staan surveyid en userid de groep kan je niet meer afleiden.

Met die permissions geef je alleen maar aan dat die personen 'iets' met die survey mogen. Het invoeren dan data via data-entry kan je hiermee afschermen, maar een respondent kan natuurlijk altijd via token of public url de survey invullen.
---
Menno Dekker

Limesurvey 1.92: Hoe is een groep gekoppeld aan de survey in de database il y a 1 an 5 mois #94074

• FrAgFo0d
  • Portrait de FrAgFo0d
  • Fresh Lemon
Ik begrijp hier uit dat het niet mogelijk is om bepaalde survey's af te schermen van respondenten zodat je maar enkele respondenten toe kan staan?

Ik zou het namelijk wel handig vinden om een respondent die zich inschrijft apart toe te staan voor bepaalde vragenlijsten. Zodat deze respondent als hij inlogt een lijstje krijgt met alleen die surveys die voor hem beschikbaar zijn.

Is dat op enige wijze mogelijk in Limesurvey zelf?

Limesurvey 1.92: Hoe is een groep gekoppeld aan de survey in de database il y a 1 an 5 mois #94075

• mdekker
  • Portrait de mdekker
  • LimeSurvey Team
  • Remerciements reçus 68
Je kan een vragenlijst met 'tokens' afschermen, en als je de respondent centraal wilt stellen zou je naar het participant panel kunnen kijken. In de handleiding zal daar wel e.e.a. over te vinden zijn denk ik. Het participant panel is een vrij recente toevoeging, dus de documentatie kan misschien niet helemaal compleet zijn.

Het werken met tokens is al heel lang een manier om ervoor te zorgen dat alleen geselecteerde deelnemers een vragenlijst beantwoorden. Je kan dan op individueel niveau uitnodigigen mailen en reminders sturen, waarbij het optioneel is of je de antwoorden kunt koppelen aan de deelnemer.
---
Menno Dekker

Limesurvey 1.92: Hoe is een groep gekoppeld aan de survey in de database il y a 1 an 5 mois #94100

• FrAgFo0d
  • Portrait de FrAgFo0d
  • Fresh Lemon
oke thanks daar kan ik mee werken.

Weet je toevallig ook waar in de database wordt opgeslagen of de response completed is of niet?
Temps de génération de la page : 0.121 secondes
Donation Image