Welcome, Guest
Username: Password: Remember me
  • Page:
  • 1
  • 2

TOPIC: Bounce email

Bounce email 2 months 2 weeks ago #111558

Hallo Allemaal,

Ik heb voor de bounce email een email adres ingevoerd.
Echter wordt deze niet getoond als er een probleem is, maar het algemene emailadres.

This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. is dus nog steeds het standaard email adres

Wat kan er aan de hand zijn?

Thanks
Rem
The administrator has disabled public write access.

Bounce email 2 months 1 week ago #111575

Dag Rem,
waar heb je het bounce email adres ingevoerd? In de algemene instellingen of bij de desbetreffende survey? En wat bedoel je dat het email adres niet getoond wordt? Volgens mij wordt het bounce email adres nooit getoond, alleen gaan foutmeldingen bij emails die niet bezorgd kunnen worden daar naar toe. Wat bedoel je met "als er een probleem is"?
Frans

Bounce email 2 months 1 week ago #111615

beste frans,

ik heb deze ingevoerd bij de enquete zelf.Bij de algemene instellingen van de desbetreffende enquete.

hier staat mijn email en die van een collega. in de bijlage zie je dat niet mijn persoonlijke adres wordt meegenomen en zie je de foutmelding die de gebruiker krijgt.Deze krijgt gebruiker vanwege het niet accepteren van cookies ben ik achter en voornamrlijk in safari

bijlage lukt even niet

Fout

tot onze spijt is uw sessie verlopen

of u bent re lang inactief geweest, of u heeft cookies geweigerd in uw browser, of er waren problemen met uw verbinding

neemt contact op met Your Name (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) voor hulp. dus hij toont niet mijn naam en persoonlojke email.

thanks rem
Last Edit: 2 months 1 week ago by rem_hopster.

Bounce email 2 months 1 week ago #111616

Dag Rem,
Het bounce email adres wordt (voor zover ik weet) alleen gebruikt bij bounce managent, dus de meldingen dat emails niet aankomen bij de geadresseerde. Foutmeldingen gaan naar het administrators email adres.
Is dat anders dan wat je ervaringen zijn?
Groet
Frans

Bounce email 2 months 1 week ago #111617

de foutmelding is niet van een bounce zie ik nu. zie de de foutmelding in eerder bericht. waar kan je dit instellen?

Bounce email 2 months 1 week ago #111618

Bedoel je dit?
Attachments:

Bounce email 2 months 1 week ago #111645

Hoi Frans

Inderdaad. Daar heb ik mail adrs ingevoerd en toch krijgen gebruikers bij een fout deze melding

Fout

tot onze spijt is uw sessie verlopen

of u bent re lang inactief geweest, of u heeft cookies geweigerd in uw browser, of er waren problemen met uw verbinding

neemt contact op met Your Name (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) voor hulp. dus hij toont niet mijn naam en persoonlojke email.

Waarom toont deze dan niet mijn mail is de vraag? In diverse browsers niet

Thanks Rem

Bounce email 2 months 1 week ago #111650

Bij voorbeeld wanneer je uitnodigingen verstuurt, is de afzender dan wel correct? Dat zou hetzelfde moeten zijn. Als dat wel goed is weet ik het ook niet.
Frans

Bounce email 2 months 1 week ago #111656

Hoi Frans

onze enquete is openbaar.
Ik heb deze velden ingevuld, omdat ik er vanuit moest dat dat noodzakelijk was.
Ben dan ook benieuwd wat er gebeurt als ik deze niet invul en er ontstaat een probleem zoals in de eerdere post beschreven

Of zou je dan in je config file je email adres moeten invoeren?

Thanks
Rem

Bounce email 2 months 1 week ago #111658

Wat bedoel je met de config file? Als je config.php bedoelt, dan nee, daar hoef je niets in te wijzigen.
Bij de informatie over de vragenlijst, wie staat daar als beheerder? Staan daar een correcte naam en email adres?
Als het belangrijk voor je is, wil ik eventueel wel even naar je vragenlijst kijken? Dan zou je de vragenlijst moeten exporteren als lss file. Ik begrijp dat het een openbare vragenlijst is, dus erg geheim kan de informatie niet zijn. Je mag hem ook direct naar mij sturen (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.).
Ik moet er bij zeggen dat ik de sessie verlopen foutmelding zelf nog nooit gezien heb. Ik weet ook niet hoe lang je daar voor moet wachten. Een doodenkele keer melden mijn clienten wel dat ze zo iets gekregen hebben.
Maar iets anders:ik zie boven staan: "hier staat mijn email en die van een collega". Voor zover ik weet kun je maar één email adres invoeren. Wat bedoel je met wat je hier schrijft?
  • Page:
  • 1
  • 2
Time to create page: 0.106 seconds
Donation Image