Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: LimeSurvey - Onbeperkt aantal vragen? - Student en ouders - Studentversie

LimeSurvey - Onbeperkt aantal vragen? - Student en ouders - Studentversie 9 months 1 week ago #105019

Eerste vraag :in het kader van mijn Masterproef dien ik LimeSurvey te gebruiken. Het is namelijk zo dat ik verschillende vragenlijsten moet afnemen. 300 vragen en meer... Is dit mogelijk met de studentversie van LS? Of is er een bepaalde limiet?

Een tweede vraag: Is het mogelijk om twee verschillende delen op te stellen. Zo moeten studenten enkele vragenlijsten invullen, maar ook de ouders, zonder dat ze antwoorden van elkaar kunnen lezen?
(Studentversie)
The administrator has disabled public write access.

LimeSurvey - Onbeperkt aantal vragen? - Student en ouders - Studentversie 8 months 4 weeks ago #105686

• fransmarcelissen
  • fransmarcelissen's Avatar
  • Gold Lime
  • Thank you received: 31
Dag Glenn,
Eerste vraag: er bestaat geen studentenversie van limesurvey. Limesurvey is voor iedereen (volledig) gratis te gebruiken. In de praktijk is er ook geen maximum aantal vragen (tenzij je heel veel hele lange open vragen wilt afnemen).
Tweede vraag: wat je vraagt kan veel makkelijker door twee afzonderlijke vragenlijsten te maken, en die twee vragenlijsten bij de data-analyse samen te nemen.
Succes!
Frans Marcelissen
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.099 seconds
Donation Image