Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: array antwoorden in cijfers

array antwoorden in cijfers 5 months 1 week ago #101522

• lsp
  • lsp's Avatar
  • Fresh Lemon
Hoi,

Ik ben nieuw met de limesurvey, wat zeer uitgebreid is.. Ik zie nu door de bomen het bos niet meer..

Ik probeer (assessment) te maken met meerdere groepen, ik probeer daarbij een antwoord te laten geven per vraag van 1 tot 5.. dus als ik antwoord bij een vraag 3 dan is dat 3 punten. Aan het einde van elke groep wil ik het totaal tellen en feedback geven in een range...

bv in een groep heb ik totaal 12 punten gescoord, dan wil ik feedback geven dat tussen 0 en 15 punten, iemand iets redelijk kan bv.

Is dat mogelijk?
The administrator has disabled public write access.

array antwoorden in cijfers 5 months 1 week ago #101528

• lsp
  • lsp's Avatar
  • Fresh Lemon
basis gevonden..

maar ik krijg niet voor elkaar om onder een vraag subvragen te krijgen in regels en standaard antwoord 1 tot en met 5 in kolommen.

De vragen komen in de kolommen en de antwoorden in de regels, ik wil precies andersom..

array antwoorden in cijfers 4 months 3 weeks ago #102083

• fransmarcelissen
  • fransmarcelissen's Avatar
  • Expert Lime
  • Thank you received: 15
Ik werk niet met assessments (en volgens mij is dit overbodig geworden met Expression Manager in recente versies van limesurvey). Wat je wilt kan eenvoudig met een if statements in de laatste groep of de afsluitende pagina van de survey

{if((nummer>9),join("toppie! zo'n score van ",nummer), if((nummer>5), "Nou ja, het gaat..", "Balen.....") )}
Time to create page: 0.122 seconds
Donation Image