Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: format keuzelijst en per keuze een identiek formulier

format keuzelijst en per keuze een identiek formulier 1 year 8 months ago #92215

• Hurtebise
  • Hurtebise's Avatar
  • Fresh Lemon
Pas gestart met Limesurvey. Heb nog niet alle functionaliteiten onder de knie. Heb een format voor ogen die ik regelmatig ga moeten gebruiken. Daarom wil ik zeker juist starten.

Doelstelling: evaluatie van een groot vormingsevent met x gebruikers en y sessies. Gebruiker x volgde verschillende sessies en wordt nu aangeschreven om zijn sessies te evalueren.

Gebruiker meldt zich aan. Eerst een keuzelijst van sessies aanbieden (meerdere mogelijkheden), waaruit de respondent er één selecteert, de onderliggende evaluatie invult, weer op de keuzelijst uitkomt (maar tegelijk ook ziet wat ie al heeft ingevuld), zijn volgende sessie selecteert enz. Het gaat om een 4-8 sessies die een gebruiker zal volgen.

Is dit mogelijk via Limesurvey? Dat een eerder gekozen waarde in een vraag wordt opgenomen?

Hoe kan ik via Limesurvey een vraag of een groep kopiëren en deze elders neerzetten? Hij lijkt deze gewoon achter het origineel te plakken. Het is de bedoeling dat ik per sessie gewoon eenzelfde vragenlijst kan gebruiken.
The administrator has disabled public write access.

Re: format keuzelijst en per keuze een identiek formulier 1 year 8 months ago #92233

• Nickko
  • Nickko's Avatar
  • LimeSurvey Team
  • Thank you received: 262
Ik vind dat is mogelijk te gebruik een vragenlijst voor elke vormingsessie.

Sorry voor de taal maar ik begin met neederlands. Ik ben frans. Je kan probeer je vraag in de engels forum.
Nickko
Ergonome / Usability expert
The administrator has disabled public write access.
Time to create page: 0.103 seconds
Donation Image