Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: maximaal aantal enquetes instellen voor gebruiker + rechten

maximaal aantal enquetes instellen voor gebruiker + rechten 1 year 5 months ago #92095

Beste allemaal,

Ik heb een extra user aangemaakt. Is het ook mogelijk om in te stellen dat deze maar 10 vragenlijsten kan maken (inclusief de niet-actieve enquêtes)?

Kun je de rechten van deze user ook zo instellen dat hij de algemene instellingen van een enquete niet meer kan wijzigen? Ik kijk volgens mij hierover heen bij het aanmaken van de user?

Alvast bedankt voor alle support
Rem
The administrator has disabled public write access.

Re: maximaal aantal enquetes instellen voor gebruiker + rechten 1 year 5 months ago #92350

Beste allemaal,

Tot op heden geen antwoord op mijn vraag.
Ik denk niet dat het via de huidige instellingen van limesurvey te reailiseren is.
Waar zou ik eventueel zelf de code kunnen aanpassen om deze functionaliteit in te kunnen stellen? Max 10 enquetes bijvoorbeeld?

Ik ga er van uit dat deze code zelf nog geschreven moet worden.

Alvast bedankt voor alle support

Re: maximaal aantal enquetes instellen voor gebruiker + rechten 1 year 4 months ago #94234

Beste allemaal,

Ik heb de code zelf gemaakt. Was natuurlijk niet heel moeilijk.

Gr,
R.

maximaal aantal enquetes instellen voor gebruiker + rechten 1 year 1 week ago #98163

• MGR
  • MGR's Avatar
Kan je het deel van de code dan ook publiceren zodat meer mensen er gebruik van kunnen maken? Is tenslotte opensource ;)

Thanks!

maximaal aantal enquetes instellen voor gebruiker + rechten 11 months 4 weeks ago #98629

Ha Nicko,

Of course maar helaas door een crash ben ik alles kwijt. Heb de vraag ook al van andere users gekregen..wanneer weer tijd heb zal ik deze code weer gaan maken en posten!
Greetings
Rem
Time to create page: 0.114 seconds
Donation Image