Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Waar staat de login tekst en waar staan de templates? En de volgende versie LS.

Waar staat de login tekst en waar staan de templates? En de volgende versie LS. 2 years 11 months ago #67349

Ik wil een stapje verder gaan in het aanpassen van een survey en de tekst "dit is een gecontroleerde enquete veranderen". Maar ik zie nergens waar dat kan? Ik zou het kunnen veranderen in de Nederlandse teksten (locale/nl/LC_MESSAGES/nl.po) maar dan geldt het voor alle enquetes, en dat wil ik eigenlijk niet.

Kan iemand mij verder (louter om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen) vertallen waar de templates staan? Misschien kijk ik ergens over heen, maar ik zie geen files waar deze instaan, en ook niets in de mysql database.

Laatste vraag: weet iemand wanneer de nieuwe versie van limesurvey uitkomt? En is dit 1.92 of 2.0? En bevat deze de gecentaliseerde gebruikersdatabase?

Groet en bedankt
The administrator has disabled public write access.

Re: Waar staat de login tekst en waar staan de templates? En de volgende versie LS. 2 years 11 months ago #68009

• mdekker
  • mdekker's Avatar
  • LimeSurvey Team
  • Thank you received: 68
Het scherm dat je bedoelt is waarschijnlijk het token edit scherm, die zit helaas niet in een template maar is hardcoded. Waarschijnlijk zit het in de index.php of anders afhankelijk van de instelling survey, group of question.

2.0 is de volgende versie, die laat nog even op zich wachten maar er is al een alpha (dus niet voor productie!!) beschikbaar. Ik verwacht deze week of volgende week een officiele aankondiging van deze vroege preview. Als je tijd en zin hebt zou het geweldig zijn als je daar een aantal tests mee zou willen doen. Hoe meer mensen helpen met testen hoe eerder we een stabiele 2.0 versie hebben.

Unstable download vind je hier: sourceforge.net/projects/limesurvey/file...LimeSurvey_unstable/
---
Menno Dekker

Re: Waar staat de login tekst en waar staan de templates? En de volgende versie LS. 2 years 11 months ago #68012

Dag Menno,
Bedankt voor je antwoord. Ik bedoel het scherm met "Dit is een gecontroleerde enquête". Ik doe geen enquêtes maar onderzoeken, en wat met "gecontroleerd" bedoeld wordt begrijpt niemand, daarom wil ik dat veranderen.
Beetje inconsequent dat sommige dingen hard gecodeerd staan, andere in de template staan, en weer andere per vragenlijst aangepast kunnen worden. Ik vermoed dat wanneer dit soort (engelstalige) teksten in de php file veranderd worden de hele taalinstelling fout gaat lopen, maar dat het wel in de Nederlandse instellingsfile (locale/nl/LC_MESSAGES/nl.po) aangepast kan worden? Ik zal het in ieder geval (op mij testsite, niet op de productiesite) proberen.
Verder ben ik erg benieuwd naar 2.0 Weet je of de alpha versie functioneel volledig is?
Ik wil graag meetesten, ik vermoed dat er een paar dingen inzitten waar ik met smart op wacht.
Groet
Frans

Re: Waar staat de login tekst en waar staan de templates? En de volgende versie LS. 2 years 11 months ago #68016

• mdekker
  • mdekker's Avatar
  • LimeSurvey Team
  • Thank you received: 68
Ik zou inderdaad het taalbestand aanpassen dan zou het goed moeten gaan.

De alpha is zojuist aangekondigd en zou volledig functioneel moeten zijn. Omdat het alpha is natuurlijk geen enkele garantie, maar als er iets niet werkt wordt een bugreport erg gewaardeerd.
---
Menno Dekker
Time to create page: 0.116 seconds
Donation Image