Welcome, Guest
Username: Password: Remember me

TOPIC: Leeg scherm na klik op <Volgende>

Leeg scherm na klik op <Volgende> 3 years 7 months ago #58102

• eddevrs
  • eddevrs's Avatar
  • Fresh Lemon
Ik heb bij de provider van m'n werk (XS4All) zowel versie 1.90+ als versie 1.91RC4 uitgeprobeerd en krijg het het volgende probleem:
Na het maken van een eenvoudige enquete (1 vragengroep met 1 vraag) krijg ik bij het testen na het eerste scherm en het klikken op de "Volgende >>" knop, een leeg scherm. Hier had de groep met de vraag moeten komen.

Ik heb het ook thuis geïnstalleerd (op een NAS), en daar werkt het wel goed.

Het enige verschil is de PHP versie: bij XS4All is dit 5.2.17, bij mij thuis 5.2.14, en ik zie bij de LimeSurvey demo 5.2.4-2ubuntu5.14 (dus 5.2.14?) staan. Ik kan me nauwelijks voorstellen dat 5.2.17 niet zou werken, maar dit is het enige verschil dat ik zie.

Heeft iemand LimeSurvey bij XS4All wel goed draaien? Of op een systeem met PHP versie 5.2.17?
En heeft iemand enig idee of er iets anders aan de hand zou kunnen zijn?
The administrator has disabled public write access.

Re: Leeg scherm na klik op <Volgende> 3 years 7 months ago #58334

• mdekker
  • mdekker's Avatar
  • LimeSurvey Team
  • Thank you received: 68
Errors aangezet en logfiles al gecontroleerd? Misschien een ontbrekende module ofzo...
---
Menno Dekker

Re: Leeg scherm na klik op <Volgende> 2 years 11 months ago #68073

• Sonnema
  • Sonnema's Avatar
  • Fresh Lemon
Hi,

Ik ervaar hetzelfde probleem. Wanneer je de survey vraag voor vraag laat doorlopen krijg je tussen elke groep een "leeg" scherm te zien.

Ik kan via de instellingen niet achterhalen hoe ik dit "lege" scherm kan skippen. Iemand hier een oplossing voor?

Gr. Sonnema

Re: Leeg scherm na klik op <Volgende> 2 years 9 months ago #72322

• Thomash
  • Thomash's Avatar
  • Fresh Lemon
Oplossing:

Bij survey opties: bij Presentatie en Navigatie: zorg er voor dat Groepsbeschrijving uit staat.

Zorg er ook voor dat bij de opties van je vraaggroep geen beschrijving ingevuld staat (dus ook geen opmerkingen voor eigen gebruik gewoon leeg)

Nu moet het opgelost zijn!?
Time to create page: 0.124 seconds
Donation Image