Willkommen, Gast
Benutzername: Passwort: Angemeldet bleiben:

THEMA: Automatische mail x weken na invullen eerste deel enquete

Automatische mail x weken na invullen eerste deel enquete 1 Monat 1 Woche her #111786

Goedemiddag,

Voor een klant ben ik een enquete aan het opzetten.
Deze enquete bestaat uit meerdere onderdelen.
Nu is het de bedoeling dat een iemand automatisch x weken na invullen van de enquete een mail krijgt met de uitnodiging om het tweede deel in te vullen. Weet iemand of dit mogelijk is met LimeSurvey?

Dus stel persoon "A" vult vandaag (20-8) een enquete in en krijgt automatisch op 20-9 een mail met uitnodiging voor deel 2. Persoon "B" vult op 27-8 een enquete in en krijgt op 27-9 een mail met uitnodiging voro deel 2.

Ik hoop dat iemand me hiermee kan helpen.

Met vriendelijke groet,

Marcel Oerlemans
Der Administrator hat öffentliche Schreibrechte deaktiviert.

Automatische mail x weken na invullen eerste deel enquete 1 Monat 1 Woche her #111867

Wat je vraagt is logisch, maar dat is niet de manier waarop limesurvey werkt. Voor zover ik weet is er geen manier om automatisch uitnodigingen te versturen. Je wel kunt doen is iedereen mailen die de afgelopen x dagen geen herinnering heeft gehad.
Je zou zo'n systeem wel relatief eenvoudig buiten het mailsysteem van limesurvey om kunnen bouwen. Dus met een php programma dat de mails verstuurd en in de mysql database de email adressen en tokens leest.
Groet
Frans
Folgende Benutzer bedankten sich: compasscreations

Automatische mail x weken na invullen eerste deel enquete 1 Monat 5 Tage her #111925

Beste Frans,

Bedankt voor je reactie. Jammer dat het niet mogelijk is. Kun je of ken jij iemand die een dergelijk PHP script zou kunnen bouwen? Ik heb zelf namelijk geen PHP ervaring, maar mijn klant wil die optie wel graag hebben.
Als het mogelijk is dan zou ik daar graag een prijsopgaaf voor hebben zodat ik dat kan voorstellen aan mijn klant.

Met vriendelijke groet,

Marcel Oerlemans

Automatische mail x weken na invullen eerste deel enquete 1 Monat 4 Tage her #111967

Dag Marcel,
Misschien weet ik wel iemand, maar eerst wil ik even benadrukken dat mijn oplossing alleen werkt wanneer je toegang hebt tot de mysql database van limesurvey. Je moet dus aan de ontwikkelaar de logingegevens voor deze database geven. Als je deze gegevens niet hebt of wanneer in de db ook andere vertrouwelijke gegevens staan kan het niet. Het is überhaupt geen slecht idee om een speciale database voor limesurvey te hebben, waar geen andere dingen in staan.
Verder heb je het over deel 1 en deel 2 van de vragenlijst. Zijn dat twee afzonderlijke vragenlijsten, of twee delen van één vragenlijst? Met limesurvey kan allebei, maar het eerste is meestal makkelijker.

Omdat het erg specifiek wordt stel ik voor rechtstreeks met elkaar te mailen. Mijn email adres is frans.marcelissen@ digipsy.nl (maar dan aan elkaar).
Groet
Frans
Ladezeit der Seite: 0.129 Sekunden
Donation Image