Willkommen, Gast
Benutzername: Passwort: Angemeldet bleiben:

THEMA: Ik heb data nodig uit een oude vragenlijst maar deze lijkt te zijn geinactiveerd

Ik heb data nodig uit een oude vragenlijst maar deze lijkt te zijn geinactiveerd 4 Monate 6 Tage her #110967

Enige tijd geleden hebben we een vragenlijst gemaakt voor medisch wetenschappelijk onderzoek. Nu heeft een van de reviewers om extra data gevraagd, maar deze data stond in de vragenlijst. Helaas werkt de link niet meer en kunnen we niet meer inloggen. Is er een mogelijkheid om deze vragenlijst tijdelijk te reactiveren?

Met vriendelijke groet,
Linda Wanders
Der Administrator hat öffentliche Schreibrechte deaktiviert.

Ik heb data nodig uit een oude vragenlijst maar deze lijkt te zijn geinactiveerd 4 Monate 2 Tage her #111048

Dag Linda,
Om de gegevens te kunnen downloaden moet je kunnen inloggen als administrator. Als de gegevens niet gedeactiveerd zijn maar alleen verlopen, kun je in de admin nog alles doen met de data. Als de vragenlijst gedeactiveerd is kun je in principe niet meer bij de gegevens via limesurvey zelf. Wat altijd nog kan is inloggen in de (mysql?) database en rechtstreeks lezen van de datatabel. Maar dan moet je wel rechtstreeks toegang hebben tot de database.
Succes!
Frans
Der Administrator hat öffentliche Schreibrechte deaktiviert.
Ladezeit der Seite: 0.117 Sekunden
Donation Image